Reklamační řád
Reklamace v Babybioshop.cz – Reklamační řád
Vaše spokojenost je pro nás klíčová. V kvalitu našich produktů plně věříme a přejeme si, aby přinášely radost a požitek Vašim dětem i Vám.
Chyba se však stát může. Pokud tedy není vše v , kontaktujte nás, prosím, s bližšími detaily na e-mailu info@babyfarma.cz nebo na telefonu + 420 777 455 194.
Společně vše probereme a v klidu vyřešíme.
Z pravidla Vám zasíláme kojeneckou výživu a výživu pro děti, která je často, kromě primárního ochranného obalu, navíc chráněna ještě i samostatným, tzv. krycím, obalem. Ten obsahuje veškeré důležité informace k produktu, jako jsou např. nutriční hodnoty nebo složení, návod k přípravě apod..
U většiny produktů se jedná o designový krycí obal z tenkého kartonku, u kterého může snadno dojít k poškození během cesty k Vám. Tento obal sám o sobě nechrání obsah Vámi zakoupené výživy. Jeho případné poškození přepravou tedy nepředstavuje důvod k reklamaci a potvrzením objednávky v eshopu s tím vyjadřujete souhlas.
Naopak nás obratem, prosím, kontaktujte, pokud došlo k narušení přímo primárního ochranného obalu (mističky, skleničky, kapsičky, doypacky sáčky či plechové dózy).
Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, vyfoťte si ho a sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem (případně můžete pouze vyfotit poškození zásilky a poslat nám ho).
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku, a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.
Co dělat když …
Obsah Vašeho balíčku nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás emailem na info@babyfarma.cz. Uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme co nejdříve kontaktovat, nejpozději následující pracovní den.
Došlo k poškození (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost lepící pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné zásilky nebo zásilky, jejíž obsah je poškozen přepravou.
Zvýšené opatrnosti dbejte u produktů s křehkým obalem (např. sklo), u kterých může vlivem přepravy dojít k poškození obalu.
Popřípadě můžete zboží přijmout s výhradou a sepsat s dopravcem záznam o škodě nebo zboží s dopravcem rozbalit a zkontrolovat před převzetím.
V případě doručení zboží v neodpovídajícím stavu např. s poškozeným transportním obalem, kdy je důvodné se domnívat, že obsah zásilky je v souvisejícím důsledku poškozen či jeví-li zboží jiné známky poškození, zásilku NEPŘEJÍMEJTE!
Vždy je dobré, pokusit se v takových případech pořídit fotografie poškození, které pomohou reklamaci řešit.
PPL
Pokud je balík zvenčí poškozený, nemusíte ho přebírat. Pokud ho přeberete a zjistíte, že je poškozený, můžete zásilku reklamovat přímo u PPL (https://www.ppl.cz/reklamace), případně nám poškození vyfoťte a budeme reklamaci řešit s PPL my.
Zvenčí nepoškozený balík, ale poškozený obsah balíku:
V takovém případě se na nás neprodleně obraťte, abychom domluvili další postup.
Zásilkovna
V případě viditelného poškození má zákazník na výdejním místě/u řidiče právo odmítnout převzetí zásilky. Pokud byla převzata poškozená zásilka, případnou reklamaci lze řešit prostřednictvím webového formuláře.
Pokud máte podezření na ztrátu zásilky, její poškození, poškození obsahu zásilky nebo její nekompletnost během přepravy atp., prosíme o vyplnění formuláře ZDE (https://claims.packeta.com/cs). Po zadání vašeho čísla zásilky se Zásilkovna vynasnaží co nejrychleji situaci dořešit.
Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti emailem na info@babyfarma.cz
Odeslání reklamace
V případě, že bude potřeba odeslat produkt zpět k nám, domluvíme společně způsob zaslání. Přitom Vás poprosíme, abyste na balík zřetelně uvedli označení REKLAMACE. Doporučujeme, aby zásilka obsahovala doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.
Reklamované zboží musí být zabaleno do vhodného přepravního obalu, protože prodejce neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.
Doručovací adresa
Bohemia Organics s.r.o.
REKLAMACE
Bezová 1658/1, 147 00 Praha 4-Braník, budova Golden Office
info@babyfarma.cz
+ 420 777 455 194
Průběh reklamace
O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena.
V případě neoprávněné reklamace nemá zákazník nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného ve výši nutných nákladů k doručení (tyto náklady musí zákazník doložit dokladem o přepravě).
Reklamaci není možné uplatnit pokud již uplynula lhůta minimální trvanlivosti u reklamovaných výrobků.
Vyřízení reklamace
Prodejce vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od převzetí reklamace prodejcem.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dána zákonem č. 89/2012 Sb.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu
s ustanovením § 2095, 2096 Občanského zákoníku.
Upozornění
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Bohemia Organics s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). O průběhu reklamace budete informováni emailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána.